Defense-Lawyer_MainPic תלונות שווא
Defense-Lawyer_MainPic תלונות שווא
פנייה לייעוץ אישי



    גורמים מרכזיים בהליכי פשיטת רגל

    כדאי להכיר את הגורמים המעורבים בתהליכי פשיטת רגל כדי לממש את מטרותיו. הליך פשיטת רגל נועד לאפשר לחייב יחיד שלא יכול לעמוד בחובותיו למנוע את התעמרות הנושים והשלטונות.

    גורמים מרכזיים בהליכי פשיטת רגל

    בנוסף, בעזרת תהליכי פשיטת רגל מעודדת המדינה פעילות עסקית, שומרת על האינטרס הציבורי המובהק ועוזרת להסדיר את כינוס נכסיו של החייב לפי סדר עדיפויות קבוע בחוק. הגורם הראשון שחשוב לציין בנושא פשיטת רגל הוא עורך הדין המלווה את החייב.

    זהו איש מקצוע המייצג את האינטרסים של הלקוח, מכיר את סעיפי החוק ויכול להמליץ על דרכי התנהלות. עורך דין המתמחה בפשיטת רגל מחזיק בניסיון משמעותי ויכול לחסוך עוגמת נפש רבה. כדאי להתייעץ עם עורך דין כבר בשלבים ראשונים של הגשת הבקשה.

    לאחר מכן ניתן לנצל את הנוכחות של עורך הדין על מנת להעלות שאלות, לבצע בירורים ולערוך התאמות ושינויים. אם יש לכם שאלות בנושאי פשיטת רגל אתם מוזמנים לפנות לפורום פשיטת רגל ולקבל תשובה מעורכי דין המתמחים בפשיטות רגל.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      בית המשפט וכונס הנכסים

      עוד גורם שלא ניתן להתעלם ממנו בתהליכי פשיטת רגל הוא כמובן בית המשפט. תיקי פשיטת רגל בישראל מתנהלים בבית המשפט המחוזי, המחליט לאחר קבלת בקשה לפשיטת רגל האם להוציא צו כינוס.

      הצו הוא בעל משמעות רבה המשפיעה על התנהלותו של החייב. צו כינוס מגן מצד אחד על החייב מפני מימוש הליכים משפטיים העומדים נגדו, אך מצד שני הוא כרוך גם במגבלות האוסרות על כל פעילות עסקית, יציאה מהארץ ועוד.

      צו כינוס והליכי פשיטת רגל מיושמים בדרך כלל על ידי כונס הנכסים הרשמי. הכונס כפוף למשרד המשפטים והוא פועל באגף האפוטרופוס הכללי. כונס רשמי הוא מפקח ממשלתי אובייקטיבי ונייטראלי.

      נוכחותו חיונית להסדרת העניין ההדדי בין החייב לבין הנושים. הכונס גם מתפקד בתור נאמן בפשיטת רגל, אלא אם בית המשפט ממנה נאמן פרטי. הנאמן הוא לרוב עורך דין המחליף את הכונס הרשמי מפיקוח על פעולת פשיטת הרגל.

      לסיכום, כדאי להכיר את הגורמים המעורבים בתהליכי פשיטת רגל ולשים דגש על עורך הדין, בית המשפט וכונס הנכסים. לכל גורם יש תפקיד הנובע מפקודת פשיטת הרגל ומההתנהלות מול המוסדות הרשמיים.

      אתה לא לבד? לייעוץ והכוונה פנה לעורך דין קובי צאיג בפורום פשיטת רגל של אתר הפורומים המשפטיים.

      *הכתוב בכל המאמרים באתר תלונת שווא – Defense-Lawyer לא מהווה תחליף לעצה משפטית, חוות דעת או בחינה משפטית. העושה שימוש בתוכן, עושה זאת על דעתו ואחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8041822 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף